SATIŞ GÜCÜ

satış gücü

Satış Sistemi kendi içinde tüm bileşenleriyle bir bütündür. Satış Gücü tüm sistemin doğru kurgulanması, doğru stratejiler ile yönetilmesi ve tüm bileşenlerinin etkin kullanımı ile kazanca dönen sonuçlarının ulaştığı noktadır. Şirket için gerçek bir güçtür.

Satış seviyesi iyi, fakat “satış gücü” olmayan şirketin değişen pazar şartlarından etkilenmeden büyümesi mümkün değildir. Doğru yönetilen şirketlerin “satış gücü” onların büyüme gücüdür.

Satış, pozitif bir insani iletişim sistemi gibi görünse de bu dış kabuğun altında ciddi bir matematiksel ve algoritma vardır. Bu matematiği sonuç alır satışlara çevirmenin yolu; bileşenlerini doğru ölçme ve doğru bir plan sonrası satış sisteminin bileşenlerini kurgulamaktan geçer.

Satış sisteminin bileşenlerinden birkaçı Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri Adayı Oluşturma Sistemi, Müşteri Dönüştürme Süreci, Pazar Canlı Veri Analizi, Şirket Satış Arayüzü İstatistikleridir. Satışın miktarsal büyüklüğünün yanında, tahsilat süreci ve müşteri geri bildirimlerine kadar tüm niteliksel başarıları da içermesi gerekir.

 

Şirketlerin gerçek başarıyı yakalaması ancak büyümek ve karlılığı artırmak ile mümkün olur. Büyümek için ise pazardaki potansiyeli iyi ölçmek ve buna uygun bir satış yönetim sistemi kurmak ile mümkündür. Satış için zaman çok acımasızdır. Belirlenen pazar potansiyeli sizi beklemez, mutlaka birileri tarafından karşılanır. Pazarda potansiyeli olan ama yeterli “satış gücü” olmayan birçok şirket / marka o potansiyeli kaybetmiştir.

SmartBusiness® BaşarıModeli; pazardaki gerçek potansiyeli ölçmesi, bu potansiyele uygun satış hedeflerini belirlemesi ve doğru bir kurgu ile “Satış Gücü” oluşturması için iş sahipleri ve tepe yöneticiler ile beraber çalışarak potansiyel kaybolmadan işi paraya çevirmenin sistemini kurar.

Your Browser Is Not Supported!

 

Please upgrade to FireFox, Opera, Safari or Internet Explorer 7 or 8. Thank You!   Close Window