SmartBusiness®

Değerlerimiz

Belirlediğimiz başarı kriterlerine ulaşmak için uluslararası kabul görmüş yöntemler, sonuçları bilinen uygulamalar, ölçülebilir, hesaplanabilir, analitik metotlar kullanırız. Bu uygulamalarımız tüm çerçevemizi çizmez. Bizi çevreleyen işin sınırlarını belirleyen şey “değerlerimiz”dir. Ne başarı için, ne alacağımız farlı sonuçlar için ne de ticari sonuçlar için bu değerlerden vazgeçmeyiz.

İlkeler her şeydir. Dokudur, kokudur, karakterdir ve vazgeçilmezdir. Şunu iyi biliyoruz ki yaratıcılıkla, yüksek öngörü ile çalışma ile değerlerimiz içinde kalarak sonuç alınabilecek sonsuz çözüm mevcut.

değerlerimiz gizlilik
etik değerler
değerlerimiz saygınlık
karşılıklılık
gelişim
kazanç

 

Yapılan çalışmanın kendisi, tüm içeriği, her türlü bilgi belge tamamen mahremdir. Hiçbir zaman, hiçbir koşulda bozulmayacaktır. Mahremiyeti koruma sorumluluğumuz kendi ticari amaç ve sonuçların üstünde tutulacaktır.
 
 
 
 
Çalışmanın hiçbir parçası, yöntemi ve çözüm önerileri; etik, ahlaki ve yasal olmayan fikir ve uygulamalar içermeyecektir. Bu değerlere tam bağlı kalınacağı konusunda en yüksek seviyede güvence ve taahhüt sunmak müşterilerimize karşı temel sorumluluğumuzdur.
 
 
 
Kurumsal ve kişisel saygınlık her türlü değerin üzerinde tutulacak, gölge düşmemesi için bu konuda hiçbir risk alınmayacaktır. Hizmet verdiğimiz kurum ve kişilerin saygınlığı kendi saygınlık referansımızdır, felsefesi temel alınacaktır.
 
 
 
 
Büyük başarı tekil olmaz, ekip eseri olur. Başarı için beraber ve birlikte hareket etmek karşılıklı eksikleri tamamlayarak, bütünü adım adım, beraber inşa etmek gerekir. Planlar, ödevler, çalışmalar, bedeller büyük resim içinde paylaşılır ve sonuca ulaşılır.
 
 
 
Her çözüm, uygulama ve fikir hem kurumsal hem de kişisel gelişimi destekler nitelikle olacaktır. İşin gelişmesi için insanların gelişmesi gerekir. Gelişim yoksa başarı da yoktur, Başarı yoksa beraber çalışma da yoktur.
 
 
 
 
İş hayatında esas kazanmaktır, sonu kazanca çıkmayan işler değersizdir, vakit kaybettirir. Bu ortak çalışmanın temel amacı da «Kazanç» değeri olmalıdır. Buradaki kazanç kavramı kısa vadeli veya anlık kazanç değil orta vadede sonuç alan ve sürdürülebilir kazançtır.