SmartBusiness® Başarı Modeli

Ne Fayda Sağlar?

“Ne aradığını bilmeyen, bulduğunu anlayamaz.”

Claude Bernard

Rekabetçi, Karlı, Sürdürülebilir…

SmartBusiness® BaşarıModeli, işinizi dönüştürmek, geleceğe taşımak daha başarılı olmak için bir fırsat sunuyor. Bu modelin size sağlayacağı faydaları keşfedin, işinize uyarlayın.

1

Stratejik Yönetim ile hedefe odaklı çalışma sağlamak

Stratejik Yönetim ile hedefe odaklı çalışma imkanı sağlamak bir şirketin geleceğini doğru hedeflerle şekillendirmek demektir.

Stratejik Yönetim uygulamasının ilk şartı pazarı, mevcut durumu iyi analiz etmektir. Bu analize göre doğru bir planlama yaparak, pazar potansiyelini de doğru okuyarak gerçekçi hedefler belirleyip şirketi ona odaklamak sağlıklı büyümenin önünü açacaktır.

2

Yönetimde sürdürülebilir ve devredilebilir yapıyla kalıcılık sağlamak

İşin ve şirketin gelecekte varlığını devam ettirmesi bir kişiye veya kişilere bağlı olması ile de ilgilidir. Sistemlerle kişilerden bağımsız yönetilip, profesyonel sistemlerle sürekli pazardaki durumunu analiz etmek gerekir. Bu analizlerle stratejik hedeflerini geliştirip, dinamik tutması şirketi gelecek nesillere taşıyacaktır.

3

Rekabet üstünlüğü ile karlılığı arttırarak sağlıklı büyümek

Başarılı bir şirket için her zaman “satış artışı”, “karlılık artışı” ve “sürdürülebilirlik” odağında kalmak temel yönetim şartıdır.

Doğru stratejiler ile pazarda hissedilir bir rekabet avantajı sağlamak sağlıklı büyümenin kanıtlanmış yoludur.

Pazarı ve potansiyeli beraber değerlendirip, büyüme hedeflerini doğru koyma ve bunu sürekli yapan bir sisteme sahip olmak şirketin geleceğini garanti altına alacaktır.

4

Gelişkin İK strateji ve uygulamaları ile etkin ekip kurma ve yönetme

Başarıyı getiren en önemli faktörlerden biri de insan kaynağıdır. SmartBusiness® BaşarıModeli, şirketlerin hedefe uygun organizasyon planlamaları, doğru insanları seçip, şirkete kazandırarak etkili ekipler kurmaları için tepe yöneticilerine kılavuzluk eder. Aynı zamanda çalışan bağlılığını ve kurum kültürünü güçlendiren stratejiler geliştirir.

5

İş - özel yaşam dengesini optimize edebilme imkânı

Daha başarılı ve daha prestijli bir iş sahibi / tepe yöneticisi olma iş hayatı içinde başlı başına kızıl elma değerinde bir hedeftir. Bugün birçok tepe yönetici işin baskısı, stresi ve heyecanı içinde “işin esiri” durumunda çalıştığının bile farkında olmayabilir.

6

Şirket değerini arttırmak

Değer kavramının yarısı hesaplanabilir, finansal olarak değerlenebilir, kağıt üstünde ve fiziki olarak ölçülebilir. Diğer yarısı da insanların, kitlelerin, toplumun gözündeki değer kavramıdır. İş dünyasında gerçek değer bu iki yarının birleşiminden oluşur.

Belirgin Hedefler

Tüm kalıpların dışında farklı, özgün veya spesifik hedeflerin de peşinde koşulabilir. Yeterki hedef belirgin, ulaşılabilir ve bize uygun olsun.

Tercih edilir marka olmak

Pazarda rekabet gücünü arttıran marka olmak

Küresel firma olmak

Şirket değerini arttıran profesyonel yönetim

Risk almak yerine riskleri yöneten olmak

Çalışanlar gözünde "çalışılmak istenen şirket" olmak

Değişen pazar şartlarına uyumlu şirket olmak

İnnovatif uygulamalar ile öncü konumda olmak

Müşteri ve çalışan odaklı, yani insan odaklı olmak

Uluslararası rakip ve yatırımcıların ilgisini çeken olmak

Görünür ve izlenebilir bir vizyona sahip olmak

Planına uygun sağlıklı büyüyen şirket olmak

Ürün ve hizmet çeşidinden bağımsız başarılı şirket olmak

Marka güven algısı ile daha iyi ticari sonuçlar almak

Para kazandıracak şirket içi yaratıcı fikirler geliştirmek

Farklılığı rekabet gücüne dönüştüren marka olmak

Yoğun rekabette bile kar eden firma olmak

Gelecekte de var olacak bir şirket olmak

Kişiye bağlı olmayan bir yönetim yapısına sahip olmak

Sürdürülebilir bir şirket olmak