Uygulama Süreçleri Nelerdir?

Uygulama Süreçleri

SmartBusiness® BaşarıModeli, iş sahibi, tepe yöneticileriyle beraber, iki beyin olarak çalışıp, iş yöneticisinin geniş bakışında belirlediği başarıyı gerçekleştirmesi üzerine kuruludur. İş başarısını, yöneticinin başarısı üzerinden şirket başarısı elde etme düzeninde kurgular.

Ülkemizin iş hayatı gerçeklerini, dünyanın iş düzeninin geleceğini takip ederek, iş hayatında çabası, hırsı ve amacıyla başarıya koşan iş insanları, iş sahipleri ve iş yöneticileri ile beraber çalışıp onların başarısı üzerinden şirketlerini, işlerini başarılı kılma modelidir. Ticarette esas kural para kazanmaktır. İş modelimizdeki amaç ise; ticari kazanç kuralını gerçekleştirmek için, işin sürekli artan yani büyüyen bir kazanç düzeninde olması ve bunun da gelecekte de davam eden yapıda yani sürdürülebilir olmasını sağlayan geniş pencere bakışı sunmaktır.

Çok iyi bir sistemimiz var.

SmartBusiness® BaşarıModeli, tepe yöneticilerinin şirketlerini karlı, başarılı, değerli ve kalıcı yapmaları için tüm bileşenleri sunan bir şirket gelişim sistemidir.  

Her işi ayrı değerlendirecek tecrübemiz var.

şirketin, her tepe yöneticisinin başlı başına değerlendirmeyi hakkettiğini bilecek deneyim ve yaklaşım sahibi olarak işimizi icra ederiz.

Ama bir kalıbımız yok!

Şirketleri sektörüyle, pazarıyla, rekabet şartlarıyla, onu var eden yapısıyla, potansiyeliyle ve yöneticisiyle benzeriz farklı olduğunu kabul edip, hiçbir ön yargı, genelleme yapmadan, kalıplardan uzak çalışırız.

Başarının İki Boyutu

SmartBusiness® BaşarıModeli, her başarı planlamasında iki boyutlu, iki bileşenli bir sistem olmasını, başarının kalıcı, sağlam ve sürdürülebilir olması için gerekli görür. Bu iki boyut “insan” ve “sistem”dir.

Bizim için her şirket, her yönetici benzersizdir.

Her şirketin, her yöneticinin benzersiz olmasından klasik yönetim danışmalığı anlayışının dışında şirkete ve tepe yöneticisinin beklentilerine göre çözüm sağlamak gerekir. Onu başarıya götürecek olan ihtiyaçlarına göre, ön yargısız, kalıpsız ve kişisel tercihlere saygılı olarak çözümler üretmek SmartBusiness® BaşarıModeli’nin temel uygulama yaklaşımıdır.

Aşağıda verilen  SmartBusiness® BaşarıModeli’nin temel ve alt aşamaları da standart uygulama olmayıp, her şirkete, her yöneticiye göre yeniden tasarlanmaktadır. Sistematik yaklaşımımızın örneği olarak verilen uygulama adımları genel ve fikir verici olması ve yaklaşımımızın ifadesi için verilmiştir.

ANALİZ

Tanıma ve Anlama

İstek, Beklenti ve Kişisel Hedefleri Öğrenme

Ölçme ve Analiz

Değerlendirme

PLANLAMA

Planlama ve yapısal kurgulama

Temel Stratejileri Belirleme

Stratejik Hedefleri Belirleme

Stratejik Hedefler Aksiyon Planı Oluşturma

UYGULAMA

Tüm Parametrelerle Öncelikleri Belirleme

Adım Adım Uygulama

Sonuçları Değerlendirme

Başarıya Ulaşıncaya Kadar Çalışma

Her iş sahibinin, tepe yöneticisinin cevap aradığı / araması gereken 6 Alanda 24 Soru

Nasıl bir iş hayal ediyor?

icon1

VİZYON

Nereye ulaşmak istiyor?

icon2

HEDEFLER

Gelecek
kurgusu ne?

icon3

İŞ PLANI

İş nasıl
devam edecek?

icon4

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

Pazarın
Kuralları ne?

icon5

REKABET ANALİZİ

İşin gerçek potansiyeli ne?

icon6

POTANSİYEL HESABI

Pazarın
geleceği nasıl?

icon7

PAZAR PROJEKSİYONU

Müşteri kim ve ne istiyor?

icon8

MÜŞTERİ ANALİZİ

Nasıl
bir ekip olmalı?

İCON9

ORGANİZASYON

Nasıl
bir ortam olmalı?

icon10

ÇALIŞMA İKLİMİ

İş süreçleri nasıl olmalı?

icon11

SÜREÇ YÖNETİMİ

Başarı
ölçütleri ne?

icon12

PERFORMANS YÖNETİMİ

Operasyonel
işletim nasıl kurulmalı?

icon13

KURUMSAL PLANLAMA SİSTEMİ

Satış ve SSH kurgusu ve takibi nasıl yapılmalı?

icon14

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİM SİSTEMİ

Operasyonel performans nasıl izlenmeli?

icon15

İŞ SÜREÇLERİ YÖNETİM SİSTEMİ

Stratejik
yönetim nasıl icra edilmeli?

icon16

STRATEJİK PLANLAMA SİSTEMİ

Para nasıl kontrol edilmeli ve yönetilmeli?

icon17

FİNANSAL
YÖNETİM

Operasyon nasıl yönetilmeli ve denetlenmeli?

icon18

OPERASYON YÖNETİMİ

Talep nasıl oluşturulmalı ve yönetilmeli?

icon19

PAZARLAMA YÖNETİMİ

Bilgi kişilerden
nasıl aktarılmalı?

icon20

İNSAN BİLGİ İNOVASYON

Kurumsal veya aile anayasası nasıl olmalı?

icon21

ŞİRKET ANAYASASI

Şirket değeri nasıl arttırılmalı?

icon22

DEĞER PLANI

Çıkış veya devir palanı nasıl yapılmalı?

icon23

ÇIKIŞ PLANI

Olası arz veya yatırımcı planı nasıl olmalı?

icon24

YATIRIMCI PLANI

Gerçekçi okuma, geleceği kavrama, stratejik planlama, doğru uygulama hedefe götürür.

Stratejik Yönetim ile hedefe odaklı çalışma imkanı sağlamak bir şirketin geleceğini doğru hedeflerle şekillendirmek demektir.

Stratejik Yönetim uygulamasının ilk şartı pazarı, mevcut durumu iyi analiz etmektir. Bu analize göre doğru bir planlama yaparak, şirketin, pazarın potansiyelini de doğru okuyarak gerçekçi hedefler belirleyip şirketi ona odaklamak şirketleri sağlıklı büyüterek, iş yöneticilerini hedeflerine taşıyacaktır.

Bizler, SmartBusiness® BaşarıModeli ile iş sahipleri ve tepe yöneticilerinin hedeflerini daha iyi belirlemeleri ve doğru bir plan uygulayarak, hedeflerine ulaşabilmeleri için onların yanındayız.